Apa yang Anda Perlu Tahu Mengenai Rawatan Homeopati

Apa yang Anda Perlu Tahu Mengenai Rawatan Homeopati

Ada kalanya seseorang itu boleh menjadi sangat sakit dan segera memerlukan bantuan doktor. Mengancam nyawa penyakit atau kecederaan adalah apa-apa untuk bermain-main dengan. Tetapi tidak setiap penyakit atau keadaan yang kronik memerlukan perhatian doktor. Ada yang boleh diubati dengan rawatan homeopati. Idea homeopati untuk penyakit anda, penyakit atau keadaan yang kronik mungkin kelihatan seperti satu konsep yang asing kepada anda. Tetapi ia telah wujud selama berabad-abad dan mungkin sesuatu yang anda perlu melihat ke dalam. Ia boleh memberikan anda alternatif kepada preskripsi doktor.

Asas bagi rawatan homeopati adalah bahan khas yang mungkin dari haiwan, tumbuhan, mineral atau bahan lain, air dan / atau alkohol. Bahan utama yang dicairkan dengan air atau alkohol beribu-ribu kali sehingga terdapat hampir apa yang tinggal daripada bahan asal. Remedi pengamal homeopati mempunyai dan menggunakan mengisi buku-buku dan buku. Benar-benar ada beberapa bentuk rawatan untuk hampir apa-apa.

Katakan anda mempunyai jerawat. Jika anda melihat sebuah laman web homeopati dalam talian, seperti Hpathy, anda akan mendapati senarai penuh penyakit dan penyakit yang rawatan homeopati klasik boleh menyembuhkan. Laman web ini adalah besar kerana ia pergi ke terperinci tentang apa jerawat dan apa yang menyebabkan ia. Kemudian berikut penerangan ini adalah beberapa biasa rawatan homeopati klasik untuk jerawat, seperti sulfur, Asterias rubens dan belladonna. Setiap penawar termasuk maklumat mengenai jenis jerawat ia adalah yang paling sering digunakan untuk merawat.

Jika anda tidak pasti untuk mencuba rawatan sendiri tanpa seseorang untuk membimbing anda, maka anda sentiasa boleh melawat pengamal homeopati tempatan yang telah menghadiri sebuah sekolah homeopati. Dia akan duduk dengan anda dalam sesi awal yang biasanya berlangsung dari satu sampai dua jam. Anda akan melakukan yang paling banyak bercakap dan menerangkan apa-apa gejala, penyakit atau sejarah perubatan yang anda mungkin ada. Selepas itu ahli homeopati yang boleh menetapkan satu penyelesaian untuk masalah anda.

Jika anda memutuskan bahawa rawatan homeopati adalah apa yang anda perlukan, maka anda perlu pergi ke pengamal homeopati yang menerima pelajaran dan tahu semua tentang rawatan homeopati yang dia mentadbir kepada anda. Anda juga perlu untuk berhubung dengan doktor biasa anda. Anda mungkin berfikir ini satu pembaziran masa tetapi jika anda mempunyai penyakit kronik atau sedang menggunakan ubat preskripsi, maka anda perlu menyimpan doktor anda mengenai apa-apa ubat-ubatan homeopati anda boleh mengambil dalam kes ia mengganggu dengan ubat biasa anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar