Homeopati Sebagai Perubatan Alternatif Kegemaran Saya

Homeopati Sebagai Perubatan Alternatif Kegemaran Saya

Saya rasa saya berat sebelah. Tetapi saya suka homeopati. Itu semua masa kegemaran saya perubatan alternatif. Ia begitu mendalam, setakat meluas. Dan saya suka untuk memberitahu orang lain bagaimana saya sembuh diri sendiri atau ahli keluarga saya, menggunakannya.

Anjing saya suka melompat dan menggigit dua ekor kuda saya. Biasanya, saya akan membiarkan haiwan menyelesaikannya sendiri, tetapi kuda telah menjadi begitu biasa dengan keadaan itu, mereka telah berhenti bertindak balas. Jadi ekornya sama bergerigi dan pendek, membuat swats terbang musim panas yang teruk.

Idea ini saya akan menggalakkan anjing-anjing untuk melompat pada kuda ekor, kemudian menyuruh mereka berhenti melakukannya.

Sudah tentu, ketawa yang terakhir adalah pada saya.

Anjing-anjing enggan bekerjasama dan kuda tidak suka semua kekecohan itu pada akhir belakang mereka. Saya berakhir dengan sepakan jahat untuk lengan hadapan saya.

Cabang hadapan mempunyai daging sedikit, tetapi banyak tulang dan tendon. Ia tidak mengambil banyak untuk mendapatkan dalam dalam.

Reaksi pertama saya adalah untuk mencapai botol saya dihargai daripada homeopati Arnica. Walaupun kesakitan hilang dan tiada lebam maju, terima kasih kepada Arnica, bengkak hanya disimpan secara beransur-ansur menjalar lengan saya.

Dan saya tidak dapat membawa apa-apa berat, atau twist lengan saya.

Saya terpaksa melihat ubat-ubat lain.

Remedi yang terbaik mengikuti Arnica, apabila Arnica gagal untuk sepenuhnya menyembuhkan kecederaan tisu lembut, adalah Bellis perennis dan Calendula.

Kedua-duanya adalah dalam keluarga yang sama tumbuh-tumbuhan.

Bellis perennis adalah ubat terbaik untuk lebam dan bagi apa-apa lebam dalam atau trauma.

Beberapa dos homeopati Bellis perennis dan bengkak reda dan lengan saya kembali dalam keadaan penuh dalam beberapa hari.

Homeopati begitu cemerlang untuk kecederaan. Kawasan itu sahaja memerlukan bantuan tambahan adalah dalam penetapan tulang patah dan jahitan sehingga besar, luka yang terbuka. Terdapat ubat yang akan meliputi hampir setiap keadaan lain.

Tetapi homeopati tidak hanya terhad kepada kecederaan.

Dalam, keadaan kronik boleh sembuh juga. Keadaan seperti gangguan hormon, migrain, kelemahan organ dalaman dan berbagai macam keadaan lain.

Saya mengaku saya tahu sedikit tentang lain kaedah perubatan alternatif, dan mereka semua mempunyai tempat mereka. Tetapi saya dapati homeopati menjadi hanya modaliti yang paling bermanfaat untuk digunakan, yang paling mudah untuk menunjukkan orang lain bagaimana untuk menggunakan dalam keselesaan rumah mereka sendiri.

Kedalaman dan keluasan adalah pasti sukar untuk ditewaskan.

Pakar homeopati tidak mengkategorikan syarat. Untuk merawat seseorang yang berjaya dengan homeopati, anda perlu tahu tanda-tanda individu orang itu pada masa itu. Sebagai contoh, sakit kecederaan tisu lembut mungkin menjadi sakit sakit. Ini menunjukkan Arnica.

Manakala kecederaan saraf mungkin mempunyai sakit menembak. Ini menunjukkan Hypericum, bahagian ubat kecederaan saraf.

Dan untuk merawat seseorang yang berjaya menggunakan ubat-ubatan homeopati, ia membantu untuk mengetahui punca. Saya juga ingat bacaan kaedah perubatan homeopati merawat seorang lelaki dengan sakit perut yang teruk. Beliau telah menderita sakit selama bertahun-tahun, trekking dari seorang doktor ke depan, semua tidak berjaya. Akhirnya dia cuba homeopati. Apabila dia memberitahu homeopati bahawa sakit itu telah dibangunkan selepas sepakan dalam perut dari kuda, Arnica telah ditetapkan dan sembuh sepenuhnya masalah ini.

Lain-lain kaedah perubatan alternatif boleh menjadi sangat berguna untuk masalah musculo-rangka, tetapi ia sering remedi homeopati yang mengubati masalah ini untuk kebaikan.

Walaupun ia mungkin sukar untuk membungkus berkata, pengamal perubatan alternatif, ke dalam almari di rumah, ia adalah mudah untuk menyimpan kit pertolongan cemas. Mempunyai homeopati pertama kit pertolongan dapat membuktikan berat ia dalam emas, apabila anda mengira berapa kali anda boleh bertukar kepadanya untuk setiap keadaan hari serta kecemasan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar