Bagaimana untuk menghilangkan satu UTI semulajadi - Mudah Saluran Kencing Jangkitan Pemulihan

Bagaimana untuk menghilangkan satu UTI semulajadi - Mudah Saluran Kencing Jangkitan Pemulihan

Jika anda sedang mengalami keadaan ini sangat menyakitkan, anda pasti akan mahu tahu apa yang anda boleh lakukan dengan cepat untuk mendapatkan sedikit kelegaan. Bagi mereka yang mencari bagaimana untuk menghilangkan UTI, terdapat beberapa langkah mudah yang boleh diambil sekarang yang boleh membantu.

Salah satu perkara pertama yang perlu dilakukan adalah untuk memastikan bahawa anda minum air yang mencukupi. Anda akan tahu sekarang membuang air kecil bahawa apabila anda mempunyai UTI adalah amat sangat-kerana saya juga boleh memberi keterangan! Walau bagaimanapun, jika anda mempunyai pundi kencing yang penuh, walaupun kencing masih sakit, ia tidak begitu buruk. Cuba untuk minum sekurang-kurangnya 8 6-8oz gelas air setiap hari. Walaupun anda tidak mempunyai jangkitan, ini masih merupakan tabiat yang baik untuk masuk ke dalam kerana ia boleh membantu menangkis serangan masa depan.

Satu lagi cara untuk membantu menghilangkan UTI adalah untuk mengambil dos yang tinggi vitamin C tablet dan minum beberapa gelas jus kranberi tanpa gula. Terdapat bahan dalam jus kranberi yang boleh menghalang bakteria mematuhi dinding pundi kencing. Pastikan anda tidak minum jus kranberi manis walaupun sebagai gula boleh memberi makan kepada bakteria, menjadikan jangkitan yang lebih teruk.

Satu lagi tip yang baik untuk meringankan kesakitan adalah dengan menggunakan pad panas atau botol air panas di atas abdomen anda. Sering kali apabila anda mempunyai UTI yang anda akan berasa membosankan, sakit sakit di bahagian bawah abdomen anda. Kehangatan terpancar dari sumber haba boleh menjadi sangat menenangkan dan pasti akan membantu.

Walaupun sedang mandi adalah salah satu cara kegemaran saya menghadapi sakit yang berasal dari jangkitan UTI saya, ini adalah tidak disyorkan kerana air boleh membantu untuk menolak bakteria jauh ke uretra. Hujan memang terbaik. Sentiasa gunakan sabun unperfumed dan mengelakkan deodoran di sekitar kawasan faraj sebagai produk wangi boleh menyebabkan kerengsaan yang seterusnya boleh menyumbang kepada pertumbuhan bakteria.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar