Meningkatkan Kesihatan ketara - Cuba Evening Primrose Oil

Meningkatkan Kesihatan ketara - Cuba Evening Primrose Oil

Jika anda sakit bermunculan pil untuk setiap penyakit, walaupun orang-orang kecil, dan fikir ada sesuatu yang memang luar biasa tentang meletakkan bahan kimia ke dalam badan anda, walaupun ia tidak benar-benar diperlukan, maka anda mungkin akan gembira untuk mendengar bahawa banyak ubat-ubat herba bekerja sama dengan baik untuk beberapa penyakit biasa, dan bahawa Evening Primrose Oil (EPO) adalah salah satu yang pek punch berkuasa! Berikut adalah beberapa yang digunakan untuk herba ini serba boleh, dan minyak yang diekstrak daripadanya.

Pelepasan PMS

Minyak ini telah terbukti untuk melegakan banyak gejala-gejala PMS seperti kembung, cepat marah, sakit payudara atau kemurungan, jadi jika anda, atau orang yang dikasihi, secara amnya mengalami atau lain-lain simptom PMS, EPO mungkin hanya lembut , penyelesaian semula jadi anda telah cari. Secara umumnya, untuk rawatan PMS, ia adalah disyorkan bahawa ekstrak EPO diambil secara lisan.

Asma dan Alahan

Satu lagi masalah yang sama, dan belum lagi bidang di mana ekstrak minyak secara lisan ditadbir telah terbukti berkesan. Jika anda mengalami asma atau alahan, atau kedua-duanya, cuba mengambil makanan tambahan Evening Primrose untuk membantu merawat penyakit anda. Sudah tentu anda perlu sentiasa meneruskan rawatan biasa anda, dan menjalankan apa-apa rawatan yang baru, seperti ini, dengan doktor anda sebelum cuba keluar.

Kolesterol

Tahap kolesterol yang tinggi adalah satu lagi, namun berpotensi mengancam nyawa masalah biasa di mana minyak ini boleh membantu. Ini herba, ekstrak semula jadi telah ditunjukkan untuk mengurangkan tahap kolesterol "jahat" di dalam darah, dan mengurangkan risiko masalah lain seperti arteriosklerosis, yang berkaitan dengan tersumbat dan pengerasan arteri.

Penambahbaikan dalam Kadar Metabolik

Pelik untuk berfikir bahawa minyak yang boleh meningkatkan penurunan berat badan, tetapi itulah apa Evening Primrose Oil tidak. Ia bertindak secara langsung ke atas metabolisme, mempercepatkan kadar metabolisme, dan dengan itu membolehkan anda untuk membakar kalori lebih cepat. Keputusan? Kehilangan berat badan lebih cepat dan lebih mudah.

Masalah Kulit

Unbelievably, sebagai tambahan kepada semua manfaat ini (dan banyak lagi) daun dan akar tumbuhan minyak itu, disediakan dalam teh, bekerja untuk memerangi masalah kulit, seperti jerawat. Ia juga memerangi kulit kering, gatal-gatal dan ruam, dan lain-lain penyakit kulit biasa.

Dengan semua manfaat ini, dan kesan-kesan sampingan yang sangat sedikit, selain daripada amaran untuk mengambil dengan penjagaan jika anda mengalami epilepsi, Evening Primrose Oil merupakan salah satu ubat herba yang amat berkesan. Jadi, jika anda mengalami salah satu daripada gangguan ini, dan ingin mencuba ubat alternatif atau tambahan, ia pasti bernilai melihat.

Ada pelbagai maklumat kepada minyak primrose petang di kebanyakan perpustakaan tempatan, dan juga di internet, dan sudah tentu, anda sentiasa boleh berunding dengan homeopati atau kedai makanan kesihatan yang berdekatan untuk maklumat lanjut, dan arahan bagaimana untuk menggunakan sangat serba boleh minyak ini memberi manfaat kepada kesihatan anda sendiri. Anda juga boleh membeli pelbagai ekstrak, dan lain-lain produk minyak kesihatan dari pelbagai pembekal, jadi anda tidak perlu berkembang herba, dan melakukan pengekstrakan anda sendiri!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar