Cari 3 Tips Peliknya Mudah Itu Bantuan Stop Berpeluh ketiak Cepat dan Mudah

Cari 3 Tips Peliknya Mudah Itu Bantuan Stop Berpeluh ketiak Cepat dan Mudah

Malu dengan mereka yang besar, hodoh tompok peluh ketiak pada pakaian anda?

Sangat mencari jalan bagaimana untuk menghentikan peluh ketiak?

Nah, jika anda menjawab dalam afirmatif kepada soalan di atas, maka ini akan menjadi salah satu perkara yang paling penting dan berguna anda akan membaca hari ini.

Sebabnya:

Anda akan menemui 3 tips mudah yang akan membantu anda buat sementara waktu mengawal peluh berlebihan dengan cepat dan mudah.

Jadi tanpa berlengah-lengah lagi ... mari kita bermula, hendaklah kita?

Tip # 1

Sebagai permulaan, (dan ini adalah yang paling mudah semua) anda ingin ia satu titik untuk kerap mencukur ketiak anda dan memastikan mereka sentiasa bersih dan kering sepanjang masa. Berbuat demikian akan menghalang bakteria daripada terkumpul di kawasan ini, yang seterusnya boleh membawa kepada penurunan dalam peluh anda.

Tip # 2

Adakah kamu tahu?

Ia telah mendedahkan bahawa pakaian yang anda memilih untuk memakai juga memberi kesan kepada berpeluh ketiak anda. Ini adalah mengapa ia adalah disyorkan bahawa anda mengelak daripada memakai pakaian yang ketat atau berwarna gelap.

Ia juga merupakan idea yang baik untuk berpegang kepada memakai pakaian kapas yang longgar dan selesa, dan yang akan menghalang kamu (sehingga ke tahap tertentu), daripada kerap pecah di dalam peluh.

Tip # 3

Lime Utama

Lime utama telah diketahui sebagai ubat jangka pendek cukup berguna yang boleh membantu menjaga peluh di teluk. Hanya merebut salah satu dari dapur, mengeluarkan jus, dan kemudian memohon pada semua kawasan yang terjejas.

Biarkan selama 1-2 jam dan basuh dengan air sedikit hangat. Pat kering dengan tuala selepas itu.

Akhir sekali, dan yang paling penting, minum air yang segar, bersih. Sebaik-baiknya 6-8 gelas sehari. Ramai orang di luar sana masih ada salah faham ini bahawa dengan meningkatkan pengambilan air, mereka akan berpeluh lebih.

Sebaliknya, minum lebih banyak air akan menyejukkan badan anda ke bawah. Ingat, setiap kali anda semua panas dan peduli, siaran badan anda berpeluh; Oleh itu, minum banyak air dan cecair benar-benar akan tetap sejuk, terutamanya pada siang hari.

Well, tidak ada ia - 3 tips mudah yang boleh dengan mudah digunakan untuk mengawal sementara berpeluh ketiak. Perlu diingat walaupun, bahawa keberkesanan remedi di atas bergantung kepada keterukan keadaan anda.

Anda lihat, manakala mereka adalah berguna untuk melegakan gejala-gejala dalam kes ringan, mereka tidak berkhidmat sebagai penyelesaian kekal, dan akan gagal untuk mengelakkan berulang. Dalam usaha untuk mengekalkan pemulihan masalah anda, anda akan perlu untuk mengikuti, sistem semula jadi yang lengkap yang menghapuskan punca kepada keadaan ini, bukan sahaja gejala-gejala.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar